یادگیری جدول ضرب ،آموزش مفاهیم ریاضی به کودک

بازی آموزش جدول ضرب

بی شک کودکان به وسیله بازی مطالب را بهتر درک می کنند. یکی از مهم‌ترین مفاهیم یادگیری جدول ضرب می‌باشد. اگر با کمی دقت و علاقه به طور عمقی به این مفهوم پی ببرند، در آینده به راحتی می‌توانند مسائل پیچیده ریاضی را حل کنند. این بازی ساده به عنوان یک ابزار کمک آموزشی عمل می کند.

 

یکی دیگر از پیش نیازهای یادگیری در کودکان درک مفاهیم است. درک و فهم مفاهیم مختلف می‌تواند اساس بسیاری از آموزش‌ها و یادگیری‌های بعدی قرار گیرد. این بازی سبب می شود که خلاقیت و هوش کودکان شما افزایش یابد.این تمرین های ساده نه تنها مفاهیم بیشتر و کمتر و جمع و تفریق را آموزش می دهند، بلکه کودک را با مفهوم عدد آشنا می کنند. کودکان با توانایی ریاضی متولد می شوند. پس چرا بسیاری از دانش آموزان در ریاضی مشکل دارند؟
یکی از دلایل این است که ریاضیات را به خوبی به کودکان پیش دبستانی آموزش نمی دهیم. ما به اشتباه تصور می کنیم که اگر به کودک یاد بدهیم از ۱ تا ۱۰ بشمرد یا جدول ضرب را حفظ کند، دانش ریاضی او بیشتر می شود. روش حفظ کردن به کودکان می گوید که چه چیز را یاد بگیرند نه اینکه چگونه یاد بگیرند؟
ابتدا باید به کودکان مفهوم عدد را یاد داد و زیربنای ریاضیات را به آنها آموخت. مثلاً بیشتر به چه معنی است؟ کمتر به چه معنی است؟ کوچکتر یعنی چه؟ البته کودکان باید شمردن را یاد بگیرند و بتوانند اعداد را بخوانند، اما آنها باید معنی واقعی اعداد را بفهمند.

نوشته های مشابه

آموزش جدول جمع

آموزش جمع تفریق ضرب

آموزش ویولون

آموزش دماسنج

آموزش گیتار

 

نوشتهٔ بعدی
آموزش مفاهیم ریاضی به کودکان ، آموزش جمع و تفریق و ضرب

هشدار: مقالات مربوط به بخش سلامتی و تغذیه، پزشکی، بارداری، زیبایی، روانشناسی برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی‌زبان گردآوری شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارند. کاربران برای تشخیص، تسکین و درمان مشکلات حوزه پزشکی و سلامتی ابتدا با پزشک مشورت کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست