آموزش چرخ دنده

آموزش چرخ دنده

چرخ‌ دنده‌ها از گذشته‌ای دور مورد استفاده قرار می‌گرفتند. چرخ‌ دنده‌ها در بسیاری از وسایل مکانیکی استفاده می شوند. . آنها  کارهای متفاوت بسیاری انجام می دهند. این قطعات کوچک و بزرگ در دستگاه ها و ماشین ها کارهای متفاوتی انجام  می دهند. تاریخچه چرخ دنده ها حدود سه هزار سال پیش برآورد می شود . در تمدن های قدیم برای نخستین بار چرخ دنده های چوبی ساخته شد. رومیان چرخ دنده های چوبی را برای به حرکت در آوردن سنگ آسیاب ساختند . در قرن نوزدهم ، با توسعه کشتی های بخار و ماشین ابزار ، کاربرد چرخ دنده ها نیز توسعه یافت. با آغاز قرن بیستم ،خودرو و هواپیما بوجود آمد و دریچه نوینی در صنعت چرخ دنده سازی گشوده شد .

این بازی به کودکان آموزش می دهد هر بار که دندانه یک چرخ دنده به چرخ روبرو می رسد ، باعث انتقال قدرت و حرکت وسایل مکانیکی می شود .این بازی آموزشی  متشکل از چندین چرخ دنده که هر کدام از این چرخ دنده ها با حالت های مختلف، به یک یا دو چرخ دنده دیگر متصل می شوند . ابتدا بر روی چرخ دنده قرمز کلیک کنید ، تا شروع به چرخیدن کند. سپس با جابه جایی بقیه چرخ دنده ها و متصل کردن آنها به چرخ دنده قرمز و به یکدیگر شکل های زیبا به وجود آورید .

نوشته های مشابه

یادگیری جدول ضرب

آموزش گیتار

آموزش جمع تفریق ضرب

آموزش با سرگرمی

دوچرخه ها چگونه کار می کند؟

نوشتهٔ بعدی
آموزش جدول جمع
نوشتهٔ پیشین
آموزش مفاهیم ریاضی به کودکان ، آموزش جمع و تفریق و ضرب

هشدار: مقالات مربوط به بخش سلامتی و تغذیه، پزشکی، بارداری، زیبایی، روانشناسی برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی‌زبان گردآوری شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارند. کاربران برای تشخیص، تسکین و درمان مشکلات حوزه پزشکی و سلامتی ابتدا با پزشک مشورت کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست