گردش کودک با پدر و مادر

کودکان مشتاق اند تا وقایع جهان پیرامونشان را ببینند و کشف کنند

گردش کودک با پدر و مادر بر ذهن او تاثیر شگرفی می گذارد. پدر و مادر در این همراهی می توانند بسیاری از قوانین زندگی را به کودکان خود آموزش دهند. البته والدین باید واقع بین باشند. از یک کودک خردسال انتظار یک گردش طولانی مدت را نداشته باشند و تمام شرایط را برای زمانی که او خسته و بی تاب می شود را پیش بینی کنند.

گردش کودک با پدر و مادر
گردش کودک با پدر و مادر

گردش کودک با پدر و مادر

  • وقتی به گردش می روید ساک دستی همراه خود داشته باشید و وسایل زیر را داخل آن بگذارید: آب و غذای لازم ، لوازم بهداشتی کودک،  اسباب بازی  مورد علاقه کودکی ،  پمادهای مصدومیت . سعی کنید هرگاه موارد بالا را مصرف نمودید ، جای آن  را پر کنید که همیشه ساک دستی آماده باشد.
  • وقتی کودک به چند ماهگی رسید، نمی تواند در کالسکه یا روی صندلی اتومبیل بدون حرکت بنشیند. باید فرصت حرکت کردن را براى او مهیا کنید. اگر کودکتان راه می رود، راه رفتن برای او لذت بخش است. اجازه دهید به کشف چیزهای جدیدی که می بیند بپردازد و آنچه را دوست دارد آزمایش کند. این بهتر از آن است که دستش را بگیرید و بگوید: «زود باش، بیا !»
  • به هر دلیل مانند خرید، دیدار دوستان یا گردش که از خانه خارج می شوید، پرستار یا مراقب کودک خود را مطلع کنید که کجا می روید، چگونه می روید و چه خواهید کرد؟ چه مدت خارج از منزلید؟ و چه توقعی از او دارید؟
  • هنگام پارک رفتن با کودکان ؛ پدر و مادر باید مواظب سر به هوایی کودک در هنگام گردش باشند. در بسیاری از موارد به دلیل خستگی مفرط کودک این اتفاق می افتد. اگر کودک از بودن با پدر و مادر لذت ببرد به سادگی خسته نمی شود و بی تابی نمی کند و کمتر برای ایجاد تنوع به این سو و آنسو می رود.
  • گردش کودک لذت بخش تر خواهد بود ، اگر بتواند سطل کوچکی همراه داشته باشد و گنج های کوچکی را که در راه می ببندد در آن بیندازد.

 

نوشته های مشابه
رستوران رفتن با کودکان
طریقه استفاده از کالسکه بچه
اصول و روش های خرید رفتن با کودکان
بازی برای تقویت حس کنجکاوی کودکان

لینک اینستاگرام:
https://www.instagram.com/p/Biy-1EslyII/

نوشتهٔ بعدی
رستوران رفتن با کودکان
نوشتهٔ پیشین
بازی تقویت حس شنوایی و حس لامسه در کودکان

هشدار: مقالات مربوط به بخش سلامتی و تغذیه، پزشکی، بارداری، زیبایی، روانشناسی برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی‌زبان گردآوری شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارند. کاربران برای تشخیص، تسکین و درمان مشکلات حوزه پزشکی و سلامتی ابتدا با پزشک مشورت کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست