آموزش شمارش اعداد به کودکان با خوردنی ها

اعداد خوردنی و خیلی خوشمزه

تحقیقات نشان می دهد که کودکان فهمی درونی از مفهوم مقدار دارند. تصور کنید کودک زمانی که به او یک کلوچه کمتر از دوستش می دهید چقدر ناراحت می شود. هنگامی که به کودکتان درباره ی اعداد و ارقام آموزش می دهید، این فهم ذاتی را هدایت می کنید. شما می توانید بازی آموزش شمارش اعداد به کودکان با خوردنی ها را با بسیاری از خوراکی ها که فرزندتان دوست دارد اجرا کنید.

برای اینکه کودکتان رو تشویق کنیند تا براحتی شمارش اعداد رو یاد بگیرد بهتراست با بازی و سرگرمی های مختلف در خانه به او آموزش بدید. ریاضی یکی از درس های آموزشی کودکان است که در دوران تحصیلی باید آن را یاد بگیرد. اول از همه کودکان باید با اعداد آشنا بشوند و شمارش رو یاد بگیرند.

آموزش شمارش اعداد به کودکان با خوردنی ها
آموزش شمارش اعداد

یک بسته بیسکویت ساده و مقداری کشمش بخرید و کمی شکلات مایع درست کنید. روی اولین بیسکویت با شکلات عدد یک را بنویسید و همین طور مقداری شکلات روی بیسکویت بریزید و یک کشمش روی آن بچسبانید. روی بیسکویت دوم هم با شکلات عدد دو را بنویسید و دو عدد کشمش روی آن بچسبانید. این کار را انجام دهید تا به عدد پنج برسید.

سپس تمام بیسکویت ها را به ردیف از یک تا پنج بچینید. حالا بیسکویت ها برای خوردن آماده اند. این بازی برای کودکان سه تا چهار سال پیشنهاد می شود. اعداد خوردنی فقط برای درست شدن و خوردن جذاب نیستند ، بلکه به کودکان آموزش می دهند که اعداد مختلف چه شکلی هستند. شما می توانید بازی آموزش شمارش با خوردنی ها را با بسیاری از خوراکی ها که فرزندتان دوست دارد اجرا کنید.

 

نوشته های مشابه
آموزش رنگ ها به کودکان با بازی
بازی برای تقویت حافظه کودکان
آموزش جمع به کودکان ،شمارش میوه ها
آموزش اعداد با انگشتان دست

لینک اینستاگرام:
https://www.instagram.com/p/BiHSp-3lLF2/

نوشتهٔ بعدی
بازی برای تقویت تعادل در کودکان
نوشتهٔ پیشین
دوچرخه چگونه کار می کند؟

هشدار: مقالات مربوط به بخش سلامتی و تغذیه، پزشکی، بارداری، زیبایی، روانشناسی برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی‌زبان گردآوری شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارند. کاربران برای تشخیص، تسکین و درمان مشکلات حوزه پزشکی و سلامتی ابتدا با پزشک مشورت کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست