ستون حیوانات درست کنیم

آموزش حیوانات به کودکان

برای آموزش حیوانات به کودکان ستون حیوانات درست کنیم . دو ستون روی یک تکه کاغذ بزرگ ترسیم کنید. یکی برای حیوانات خالدار و دیگری برای حیوانات راه راه . در ستون خال دارها از کودک تان بخواهید تصویر حیواناتی را که دارای خال هستند، بکشد یا عکس آنها را روی صفحه بچسباند؛ به عنوان مثال: پروانه، کفشدوزک، پلنگ یا یوزپلنگ. بازی، نیاز اولیه و ضروری کودکان است و هر چه امکان پرداختن آنها به بازی های سالم و سازنده بیشتر باشد، فکر و ذهن و جسم آنها بهتر پرورش می یابد و خصوصیت های اجتماعی آنها بهبود می یابد. نقش بازی در رشد ذهنی کودک انکارناپذیر است.

ستون حیوانات درست کنیم - آموزش حیوانات به کودکان
آموزش حیوانات به کودکان

ستون حیوانات درست کنیم . در ستون حیوانات راه راه نیز از کودک تان بخواهید تصویر حیواناتی را که بدن شان راه راه است بکشد یا عکس آنها را روی صفحه بچسباند؛ مانند: زنبور عسل، گورخر، کرم ابریشم یا زنبور وحشی. کدام ستون حیوانات بیشتری دارد؟ و در مورد سایر الگوها هم صحبت کنید و آنها را روی باقی حیوانات و حشرات نشان دهید. این بازی برای کودکان چهار تا پنج سال پیشنهاد می شود . ترسیم و تکمیل الگوهایی از خال ها و راه راه حیوانات، آگاهی کودکان شما را نسبت به الگوهای طبیعت افزایش می دهد. آموزش کودک همراه با سرگرمی ، تقویت کننده استقلال، اعتماد به نفس، خلاقیت، و مهارت های زبانی است.

کودک هنگام بازی می تواند کشف کند چه کسی است و چه توانایی هایی دارد، دنیا چیست و چگونه خود را باید با محیط هماهنگ کند. بازی می تواند به کودک اعتماد به نفس دهد، بازی کردن بچه ها راهی است به سوی شکل گیـری شخصیتـی سالم و مفید. در نتیجه برای این که کودک در آینــده ، زندگی خوب و بالنده ای داشته باشد، فرایند بازی بسیار ضروری است.

 

نوشته های مشابه :
بازی پاهای بامزه (برای کودکان ۴ سال به بالا)
بازی های جسمی و تقلیدی در کودک
بازی تقویت حس شنوایی و حس لامسه در کودکان
آموزش رنگ ها به کودکان با بازی

لینک اینستاگرام :
https://www.instagram.com/zarafeyejadooyi/

نوشتهٔ بعدی
آموزش مفهوم سرعت به کودک با بازی
نوشتهٔ پیشین
آموزش مفهوم کوتاه و بلند به کودکان

هشدار: مقالات مربوط به بخش سلامتی و تغذیه، پزشکی، بارداری، زیبایی، روانشناسی برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی‌زبان گردآوری شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارند. کاربران برای تشخیص، تسکین و درمان مشکلات حوزه پزشکی و سلامتی ابتدا با پزشک مشورت کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست